H e l g !

fredagen började med att jag åkte till västerås, till salongen självfallet där erika jobbar och praktiserar, vi skulle nämligen testa olika frisyrer till balen som faktiskt är snart, hittade flera olika bra och fina, så på baldagen är jag nöjd, för nu vet jag ju hur jag vill ha det :)

efter det åkte jag och min bror hem, sedan träffade jag fia, blev systemet och en sväng på stan, hem till henne sen hem till mig och åt mat och fixade oss inför kvällen. fixade sedan skjus och drog oss vidare till linda, där festandet började. Märta och hennes kille kom  förbi och även Stefan :) hade hur kul som helst, sedan traskade jag och sofia ner på joar, linda hade sitt på sitt håll hon :) gick dit ednast för kallebaah, de tog emot eftersom att vi egentligen ville stanna och käka sedan dra hem, men jag är glad att jag inte gjorde det, för jag träffade roligt folk och såg ju faktiskt kallebaah OCH min älskade blivande man Governor Andy, jag är kär i honom, haha! mat på torget, trapphuset sen hem och sov.

  
  



  

lördag blev jag väckt av att jag minsann skulle ner på stan för fia hade hittat min studentklännig, åkte ner på stan och provade den och nu är den min ;D sen blev de glass på torget, sen picknick vid hamnen, sedan hemgång då jag i princip la mig och sov direkt. Vaknade på kvällen, gick ut och gick med tiara, sen höll mig vaken till klockan två för då skulle jag se en film som de var hundra år sen jag såg!

   
( Första bilden är studentklänningen och den andra klänningen är jag sugen på att ha på kvällen på studenten :) )


söndag och jag är trött och sliten, har inte gjort något speciellt, farmor var förbi och lite så. ska sträda mitt rum, vill verkligen inte. sen blir det väl att lägga sig tidigt, med tanke på att jag tydligen ska praktisera imorgon, blä orka!



Nu ska jag ut och gå md tiara innan det börjar regna alldeles för mycket.
P U S S !


Btw, vad ska alla göra på valborg?

Kommentarer
Postat av: honybony

haha nyktra bilder ;D jaga köpte ju en sån fast i militärgrön thihih <33

2009-04-26 @ 21:33:07
URL: http://frunordman.blogg.se/
Postat av: emma

Va fina klänningar :)

2009-04-27 @ 17:24:07
URL: http://emmaidebom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0