. . . .

Lovar du att vara ärlig? Javisst.
Du heter: Eleonore Ida Karlsson
Smeknamn: Polskan, Snuttan, Idus, Ellen av mami osv..
Låt som när du är ledsen sörjer till? adore you - lil rain
Beroende av: Pengar, citron, min mobil, vänner.
Vad tror folk om dig? Att jag är dum, när jag egentligen är världens snällaste.
Stämmer det? Nej :b
Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon? ;s

Vad säger du för att imponera på någon? hum, vet inte..
Hur imponerar man på dig? Med något den personen är bra på, spelar ingen roll vad..
Brukar du skratta för dig själv? haha, för ofta..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Stuck on you på radion, jag tänker på dig!"
Var bor du? I radhus i bergvreten
Trivs du där? Nja, det duger gott och väl :)
Äger du några Converse? Haha, ja faktiskt ;o
Sprit, cider, vin eller öl? Allt utom öl och rödvin.

Brukar du bli för full? Kan hända.
Vad har du för mobiloperatör? Comviq kompis
Är du allergisk mot något? jorddgubbar lite smått..
Har du haft sex idag? Nej.
Hur svarar du i mobilen? Haaaaalllååå??
Vem ringde du senast? thom karlsson
Vad sa den du senast pratade med i telefonen?  Att hon var på väg till stan osv..
Antal timmar sömn inatt? Inte så många jag ville ha, tack vare mitt sov sällskap.

Sov du ensam? Nej :)
Brukar du komma i tid? Jadå
När mår du bra? När jag är med Fia, när familjen mår bra, när de är sol osv..
När mår du dåligt? När saker händer som inte ingår i min planering över hur saker och ting ska vara..
När blev du fotad senast? Igår av fialotta.
Hur känner du dig nu? Trött och riktigt nöjd :)
Vanligaste färg på dina kläder?  Svart eller korall.
Vad tycker du om fötter? Mina är okej, andras är jag inte förtjust i, haha

Vad saknar du? att mysa med någon ibland, min klass, tiara.
Hade du en bra kväll i går? Jaa :)
Favoritdryck på morgonen? Oboy, apelsin/äppel juice.
Rakar du benen? Ja, haha!
När brukar du oftast gå och lägga dig? efter tolv.
Är du blyg? Nja, inte lika mkt längre..
Sysslar du med någon idrott? Friskis, har spelat fotboll, handboll., ridit osv..
Vill du hellre ha mail än brev? Brev.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja..
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Ha sex bl a..
Är du nöjd med ditt liv? Jadå, dugligt :)
Är du bortskämd? Nej.
Vad gör du i morgon? Sover, är på fitt möte med rektorn.
Vad är det värsta du vet? Att vara uttråkad, falska förhoppningar, skitsnack.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jag är rätt sparsam..
Vad längtar du till? Studenten, sommaren, att komma härifrån osv..

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja!
Vad använder du för schampo? Gliss.
Vad är det finaste du fått? Mina få riktiga vänner och den bästa födelsedagen.
En speciell dag du minns? Finns många.
Hur gammal är du? 18år.
Tycker du om någon just nu? Jaa..
Du samlar på? Bukowskinallar :)
Gröna eller röda äpplen? Röda.

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Sofia
Gillar du golf? Jag är bäst på minigolf.
Vilken tid gick du upp i dag? Elva?
Har du sovit i din egen säng i natt? Ja.
Har du strumpor på dig nu? Ja
Är det okej att gråta? Ja, såklart.
När grät du senast? Ingen aning, de var länge sen.
Bär du glasögon eller linser? Nej.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Absolut inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon? haha oj, två kanske..
Har du piercing? Javisst.
Vill du gifta dig? Kanske..
Vill du ha barn? Ja,
Solar du ofta? nej inte direkt..
Är du bra på att laga mat? BÄST, MÄSTERKOCKEN!
Är du flygrädd? Neej

Hur vig är du? Haha, inge vig alls..
Är du musikalisk? Haha lite? ;D
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? Conetto
Tror du på liv efter döden? Ja
Tycker du om sushi? Har inte smakat faktiskt..
Vad äter du helst när du ser på film? Chips & dip, eller plockgodis.
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja :)

Har du tandläkarskräck?
nej, men jag tycker inte om att gå dit.
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kväll.
Vilken ögonfärg har du? Blåa.
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja.
Biter du på naglarna? Ja, fyfan.
Röker du? nej
Hur ofta tränar/motionerar du? Minst 2 gånger i veckan iallafall
Senaste låt du hörde: Katy Perry - Hot'n cold

Kommentarer
Postat av: mami

jättekul läsning, stämmer!

2009-04-22 @ 18:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0