Var nöjd med allt som livet ger.

idag har de varit fullrulle, möte med skola och rektor, sen lekt med carolina och hennes vofflingar, ätit super god mat med min familj, sedan tränat med hjärter och efter det busade vi ;D hemma nu och har precis varit ut och träffat anjana, alexandra, annika och micael, pratade om allt o inget, saknar mina klass tjejer!



huvudvärk igen, kommer alltid när jag ska sova verkar det som, it sucks!


imorgon blir det att åka tidigt till västerås med moster för att följa med henne till hälla och sedan ska hon köra mig till erikas jobb, hon ska få fixa och pilla med mitt hår, då vi även ska testa olika frisyrer till balen som faktiskt snart är! :) Efter det kommer min käre bror och hämtar mig, sen åker vi tillbaka till enköping, hämtar fia, sen dags för kvällens bravader! Älskar partykvällar ihop med Fia och Linda, vi har så sjukt roligt! Ser verkligen fram emot imorgon! :)



ZOPHIA JOHANSSON & CAROLINA GLADH, jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0