"du vet, jag och bloggvärlden.."

Sovit bort, nästan hela dagen, såååå skönt.

Fixa lite, blev frukost vid fem, kycklig, vitlöksbröd och sånt gott, stadigt och bra. Klädde på mig och drog vidare till mitt söndags-mys, blev att berätta och helgens bravader, film och roliga msn konversationer! Det var i stort sätt hela min söndag.


-
Jag litar på dig, känns som att jag skulle kunna (för den delen kan) säga i princip vad som helst, utan att någon annan skulle få reda på det. Så som jag har sett dig, har du alltid satt alla andra först, även fast du själv inte alltid mått så bra. Skulle aldrig riskera våran vänskap, inte för något i världen. Jag ska bevisa för dig att människor kan förändras och att det finns få, även fast dom är ytterst få, att de finns människor man kan lita på och jag ska vara den av dom för dig. Finns här, när du än behöver mig, i love you. ♥
-


Imorgon börjar hårdträningen, TAGGA!


Kommentarer
Postat av: Emelie

<333

2009-08-31 @ 13:35:53
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

roliga msn konversationer! HÅLLER HELT OCH HÅLLET MED! :D

FILMERNA KUNDE VI SKIPPA! HAHA



2009-08-31 @ 13:37:16
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0