Eletriker, snickare, kock, you name it!

Idag har jag faktiskt varit sååå jävla duktig, kriga mig upp imorse till att börja med ;D efter att jag bloggat osv, så satte jag igång och rensade allt skit på mitt rum, herregud vad jag har kastat saker och kläder. Men men, nu är det gjort iallafall, städat och fint, blev faktiskt rätt nöjd. Bara ett dvdställ och några till hyllor som ska upp, sen är det helt klart! :D


Åt middag här hemma, morfar var inbjuden, så vi grillade kycklig med ris el. stektpotatis, sås och bröd osv. Och när jag väl sitter där och är proppmätt (like always, eller?? hahaha) så ser jag att reese dyker upp runt husknuten, hejhopp! Skulle tydligen med honom och Emlan på äventyr, hamnar i ja, VART FAN HAMNAR JAG? Jo i FJÄRDHUNDRA! Yeppie, verkligen det första stället jag väljer att åka till, men vi åkte till Carolina och Mattias så det var ändå okej. Det som dock INTE var okej, var att dom inte var hemma när vi var så rara och skulle överraska dom, mobilerna var hemma och båda bilarna? Kände mig inte så poppis i det läget, så Emelie fick ringa till hela fjärdhundra tills vi fick tag på dom :) fikade, pratade minnen och skrattade gott :) vi tre tjejer, precis som förr! Åkte sen till stan till Stoffe för att möta honom och Lina på en cigg och snacka av oss innan det bar av hemåt.



Nu ska jag slå på en film, kolla om de finns något gott sen lägga mig och tycka lite synd om mig själv, har så jävla ont i nacken och halsen, så jag mår liksom illa :/ usch. Imorgon ska jag sova ut, herregud så skönt för en gångsskull :) Sen kanske försöka ta och göra något vettigt, middag med emma och utgång? Mysa med Reese och Emelie? Vara hemma ren fredag för en gångsskull? Får se hur de blir, något händer väl, hoppas jag.

 


Tack Emelie! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0