fredag och lördag.

Seg fredag, kommer knappt ihåg vad jag gjorde ;D haha, var och fikade på stan med Jasmine, sen kom även Emelie och Madde förbi och snackade, även Alexandra och hennes Micke :) Hem och gjorde ingenting resten utav dagen skulle jag tro, träffade S en snabbis och sen började jag sms-terra Emma, för att vi skulle gå ut.

Blev rätt sent, började dricka vid halv elva, men det gick snabbt ändå tydligen? haha, dansade och hade skit trevligt, slutade som förra fredagen, efterfest tills tidigt på morgonen.. Nu lite piggare dock, fick oss en het visning på nätet som emma tipsade om ;D efter några timmars sömn gick jag hem, ut med min hund, sen gick jag och la mig igen ;D och sov bort hela lördagen.. nästan iallafall ;D ..

Messade Emelie senare, fanns inte så mycket att göra så jag tvingade henne i stortsätt att gå ut, satt hemma hos henne först, även Reese vad med. Som sen var snäll och körde ner oss på stan och stadens joar blå, där de faktiskt sög till att börja med, har tydligen varit skit dåligt med folk ett tag, sen kom Niklas, André och Emil och gjorde det hela mycket trevligare, så det slutade rätt gott ändå :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0