fredagsmys.

Idag har jag legat i sängen i stort sätt hela dagen, mått som jag förtjänat kanske :) Emma var förbi en sväng och vi skvallrade om gårdagen, städade mitt rum, sen blev jag upphämtad av Emelie och Reese. Åka och handlade, sen lagade jag och Reese mat, gottgott. Gick sen förbi Klara, sen åkte vi alla hem i stortsätt :)


Klockan är över tolv och det är FREDAG! Vart, när och hur, vet jag inte än. Bara att det är Emelie, jag och Amanda, festade som aldrig förr. Ska blir riktigt kul, lääängtat ända sen vi pratade och bestämde oss för detta :) Sova nu, sova bort hela dagen tills Emelie slutar och sen börja köra, de låter som en bra idé! ;D haha,

Kommentarer
Postat av: Emelie

Yeaaah! :) HELT RÄTT INSTÄLLNING!



Tack, sötnos! uppskattar de..

det är bara jobbigt nu..

det löser sig, tack för du finns! :)



Ses om några timmar! :D

Pusss

2009-08-28 @ 06:50:30
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/
Postat av: Paulina

Javisst ikväll blir de fest. Ses på joar?! Puss

2009-08-28 @ 07:14:52
URL: http://paulinaaeklenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0