gotland i bild och film.

HEJ GOTLAND.


   



Dessa snygga kalas pinglor blev jag mött av :)
(Pigga och fräscha? ;D haha..)



Vårat Cribb, riktigt naaajs!









Dags för att gå ut och partaja.
(Alla var finklädda med party kläder utom jag, jag frös som ett as
och var fullt påklädd med jeans, strumpor, tjocktröja och jacka :( ..
)


Sofia var full, ramlade omkull..



Ute och gjorde Visbys gator osäkra.


Hittade ju tre tjejer, på gatan, i sovsäckar. Herregud, Linda joinade,
hon var ju glad för dom bjöd på negerbollar ;D




Det jag roade mig med på vägen hem + filmen Yesman.
 


Sofia är as packad och jag övertrött och allmänt loj,
vi garvar åt en sak som inträffat denna dag, något någon sa..
Vi skrattar så mycket att det inte kommer någon luft, man ser
ingenting, man hör bara mest, knappt det.. Men fan va roligt det var!


 

 


Vi hade tråkigt efter middagen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0