HAHAHAHAH!

- " Jag är så jävla full, jag kommer fan fuckaur som fan på joar."
- " Jag är typ nykter"
- " Du har ju fan inte druckigt någonting.."
- " Men jag har såå jävla ont i magen"
- " Då fixar jag E till dig, vill du ha det?
- " Nej, jag skulle aldrig ta droger.."
- " Omeeeh...."

________________________________________________


- "Men du vet vakt chefen på Joar, han och jag är typ.. "
(ingen lyssnar och några minuter senare..)
- "typ in löööve."


________________________________________________

- " Jag tror inte att .... vill att jag ska fixa hennes hår."
- " MEN FIXA HENNES HÅR! Jag ska ju hälla.. "
- " Haha, antingen så fixar du håret själv eller så får du fråga ....."
- " Men jag ska ju hälla, jag ska ju bli full!"


Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHHAAHHAHAHAAHHAHAHAAHHH! FJORTIS VARNING!

2009-08-31 @ 16:53:53
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/
Postat av: sofia & jossan

varför kommenterar du inte med ditt egna namn för ? isället för att använda dig av viktoria. och vad fan har vi gjort dig? är du fortfarande tolv år och måste lägga dig i / välja sida som vanligt eller, väx upp ida!

2009-09-02 @ 17:57:23
URL: http://vonslyners.blogg.se/
Postat av: sofia & jossan

ja ip adressen är den samma som din, det är ju väldigt märkligt. du lägger ju dig i eftersom du snackar bakom våra ryggar om allt detta sen så tar du bort oss på bdb och beter dig skumt precis när du och emelie blir vänner igen. jag tycker det är töntigt av dig att du ska lägga dig i. bte så skrevs kommentarerna på natten så jo det kan avra du.

2009-09-02 @ 19:16:05
URL: http://vonslyners.blogg.se/
Postat av: sofia & jossan

ida du har tagit bort mig med på bilddagboken. nej okej men det är ditt ipnummer i allafall och detär samma ip som du kommenterade det till jossan med.



nej jag vet att folk pratar om vår blogg, men tycker det är oerhört konstigt eftersom att vi skriver enbart sanningen när folk har fått en annan sida av det. vi provocerar varken eller snackar skit. jo men tanke på att innan du och emelie blev tighta igen så skrev du på bdb och blogg hela tiden, du skrev att du saknade mig osv men när ni blev vänner tog du bort mig på bdb, håller med emelie osv. jag tycker folk bara kan hålla sig utanför. jag sitter inte på min fritid och försöker få folk över på " vår sida " det är när folk frågar något om det vi skrivit vi berättar VÅR version. tycker inte det är ett dugg pinsamt det vi skriver för vi bestämmer inte vilka som ska ta åt sig och inte.



/ S

2009-09-02 @ 19:33:48
URL: http://vonslyners.blogg.se/
Postat av: sofia & jossan

hah ja vi hörde det där, men den ipadressen var fortfarande publik, alltså den användes av alla på bussterminalen och dom mobila internet som bloggade runt omkring. det kan lika gärna varit du som velat sätta dit oss, vem vet ?



okej helt annat vad vi får höra men vi säger så!

2009-09-02 @ 19:48:02
URL: http://vonslyners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0