Hejdå Gotland.

Egentligen skulle jag stannat tills torsdag, men de var ingen som kunde ställa upp och jobba för mig så jag tog 19.10 färjan hem.

Iallafall, dagen började med att jag höll på dö för de var sådan extrem värme i tältet och jag gick och la mig med leggings + mjukisbyxor, tre tjocktröjor, två par strumpor och ett dun täcke men frös ändå.. Och när jag vaknade slet jag av mig kläderna och öppnade så vi fick lite luft. Kollar över på fia, hon har inte ens bytt om. Ligger fortfarande i partykläder, skärp i midjan och fullt sminkad. Vi båda går ut och deckar på gräsmattan, linda är redan uppe, ny duschad och nysminkad. Så vi joinar henne, gör oss iordning sen åkte vi till stan. Inhandlade en sjal, en BLÅ haha :) och en lilaglittrig top på rean, sånt gillar vi. Drog sedan och käkade på max, sen vidare till hamnen för att boka om min biljett. Sen åkte vi till cribbet, jag packade sen deckade på gräsmattan ihop med veckorevyn. Åkte sen till hamnen igen för att ta färjan hem.

Och nu sitter jag i bilen på väg hem, längtar till min säng med tanke på hur obekvämt jag sov inatt. Imorgon väntas jobb, även torsdag och fredag. Sen har jag också helg för en gångs skull på riktigt länge. Hur skönt som helst.

- Bilder från gotland finns på fejjan och kommer komma upp på bloggen imorgon, eller torsdag :)

efter jobbet imorgon ska My tatuera sig sen efter de kanske de blir terassen. Och på torsdag efter jobbet ska jag fika med Emelie och förhoppningsvis träffa honom.

Hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0