i d i o t !

Blir så trött och less på hur vissa tror att man kan betee sig, hur man kan vända kappa efter vind och att dom sen tror att man kan behandla folk som man vill. Det funkar inte så! 

Rikspucko 1,
Ska försöka testa och se om vi kan leda någonstans, om de finns en chans att allt de i förflutna kan försvinna, svaret blev, nej. Han skaffar flickvän, SAMTIDIGT är han hos mig och säger saker man inte säger till en annan tjej när man har flickvän. Säger 'flickvännen' att han älskar henne, när det är annat mot mig och omvärlden. MEN, jag skrattar bara. För OCH om du har ny flickvän? Sakerna du säger till mig väger ändå mer och just därför kan jag le. Jag kan även skratta åt allt, för att folk tror så mycket som inte ens är sant. Jag vet ju att det ändå aldrig skulle kunna funka mellan oss, det gör bara inte det, det har inte funkat på snart över två år. Så alla kan sluta här och nu att sluta snacka. Och sluta hitta på saker som inte är sanna. Till exempel att en viss Nathalie hittade på att jag varit otrogen med Oskar, mot honom. GE ER, lägg ner allt skit bara, tack! :) Och nu har vi ändå nya båda två, men du är ändå ett riktigt pucko + alla dina "vänner" som hittar på massa.


Rikspucko 2, som jag inte är vän med, har träffat den här personen 2-4 gånger, vet vem du är genom gemensamma vänner osv. Du kommer fram till mig på krogen, säger att du tycker om henne fortfarande och både det ena och de andra. De säger du till mig som du inte ens känner. Hursom helst, du kan INTE stå och säga det till mig, när du dagen efter är med en annan tjej! Trög? Hur kan du ens kolla på mig, göra så när du vet vad du själv sagt? Jävla dubbelmoral, usch. Jag förstår henne nu, för allt du gör är att bara jävlas för att du inte kan stå emot trycket.


Vissa är fan värre än andra.


Kommentarer
Postat av: emelie

tack <3

2009-08-16 @ 19:24:32
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/
Postat av: j

Hallo!

vilken är din favorit bloggare?

Kramar julia

2009-08-16 @ 20:40:21
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/
Postat av: betty

Du är bra söt du ida :)

Finns de verkligen bara två rickspuckon ;O ? haha.

Lycka till med "duvetvem" :D hihi

2009-08-17 @ 01:18:27
URL: http://elizabetanz.blogg.se/
Postat av: linda - my life, my fashion

allså jaa... man förstår sig inte på folk!

2009-08-17 @ 16:20:53
URL: http://llindhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0