ikea, i love it! ;D

Blev ikea igår med, fast Uppsalas, som är mycket större och har såå mycket mer saker. Så Hällas ikea kan suga röv, haha. Blev iallafall en hel del grejer, hyllor, datastol, lampor, dvd förvaring, spegel och lite sådär, kommer bli kanon bra! :) Så nu ska min jävla bokhylla ut + stereon, sen ska de möbleras om och upp med hyllor osv :) jag har en HEL del att göra, dags att ta tag i det kanske, annars blir jag aldrig klar.

Haha, efter ikea blev det iallafall att träffa emma, för att se Sverige - Norge, damfotboll, hur tråkigt är inte det på en skala? ;s haha, sen blev de att träffa mina kära vänner Emelie och Reese :) och efter det blev de terassen.



JAG KLARADE DET, inte länge kvar nu :)



Dags att röja, hööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0