jag skrattar inte idag.

Jobbade natt i fredags, jätte lite med folk på mitt 'jobb' ..
Sen igår jobbade jag och några tjejer på sommarfesten som hölls på motorgården, där var de jätte mycket folk och jag hade hur trevligt som helst, människorna som arrangerade det där, var bara såå underbara! :) Vi fick äta hur mycket Buntas mat som helst, vilket vi okcås gjorde. Åt tills vi mådde illa, sen blev de ju lite alkohol på det och annat gott ;D Hoppas att vi ses nästa år igen!


-
Du sitter och säger att jag ska lova massa, (du vet precis vad jag syftar på).. Men varför ska jag lova massa saker, när du aldrig någonsin håller det du lovat? Sluta låtsas som att du bryr dig, för det gör du inte. Hade du brytt dig hade du inte stått där du gör. Du gav mig inte ens chansen idag, det bevisar ju ännu mer hur lite du bryr dig. Om du bara visste hur mycket du förstört allt, om du bara visste hur jävla bra allting hade kunna blivit.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0