Lönehelg, i like!

Började med att jag och Emelie sprang runt på stan och gjorde tusen ärenden, fixade och donade. Sen åkte jag hem för att äta middag och för att göra mig iordning för kvällen :) .. Åkte till Emelie och började dricka smått, Amanda och Pillan kom även sen och gjorde ordning håret på oss, tills vi drog till Stoffe och började förfesta. Något hände på kvällen, hann inte riktigt med vad, men hoppas att du mår bra nu iallafall och att det ordnade sig.

Vi stanna kvar, festade tills klockan blev så pass mycket att det var joar som gällde, Amanda och Pillan svek ganska tidig ;/ Men vi fortsatte att festa utan dom, (åt dom?) haha. Var en hel del insedenter under kvällen, både bra och dåliga måste jag säga, haha. Gick vid stängning och på väg upp tills Kims fick jag trevligt sällskap. Dock att stå i Kim's kö, var knappt till min fördel, men jag bjuder på den! Haha, Emelie gjorde väl även ett starkt intryck, tills hon insåg att hon gick för långt, FÖR LÅNGT EMELIE! Haha, men men, och där skiljdes jag och Emelie åt och jag var nog inte hemma förrens då det börjat ljusna ute, och min taxi resa hem var ganska smickrande den med! ;D ..







( Ända bilderna som fanns, tog rätt mycket bilder med Emelie's mobil,
men smart-ass som hon är, råkade hon ta bort dom, suuuuuck!!! )


Killen jag snubblade över i trapp uppgången, haha.



Upp vid halv tio på lördagen för att börja jobba, mår sådär skit bra, lam som ett as, men det var rätt lugnt på jobbet dom timmarna, så jag kunde piggna till. Tills vid fyra då jag skulle ut och fortsätta jobba på bröllop, så en party kväll med riktigt få timmars sömn plus 15 timmars jobb, känns inte som något jag väljer att göra om, haha.



Deras bröllops tårta, syns kanske inte nu.
Men tårtan längst ner, var större än en familjepizza, helt enorm.



-
Vet du vad du är? Du är riktigt patetisk. Du väljer en människa, som stöter på allt han kan. Vi skojade om en brud i magtröja, vem står fem minuter senare och raggar på henne? Öppna ögonen, han har varit på flera av dina vänner, räcker det inte? Hur kan du ens tänka tanken av att ha honom i ditt liv? Du är sorglig, jag tycker faktiskt synd om dig. Och vet du vad, det är din förlust, inte min.
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0