Man måste slå i botten, för att nå toppen.

Jag vill alltid ha det såhär, le, skratta och vara glad!
JAG ÄR BARA SÅ JÄVLA NÖJD!

Och om jag egentligen tänker efter, borde jag kanske vara ledsen just nu,
med tanke på vem som tar vägen var inatt. Men det berör mig inte, konstigt nog.
Visst suger det att det slutade som det gjorde, jag trodde jag skulle stå där vid
din sida med gråten i halsen. Men jag gör inte det, jag kom nyss på att du flyttar.

Det är som att 'lyckan' tagit över allt,
fan vad jag är bra, även den svagaste klarade sig.

Vänner, familj, jobb, kärlek, tiara, lön, nya möbler,
tattuering, alkohol, kärleksgnabb, att finnas för andra.

Det är saker som i just detta tillfälle gör mig glad.

_________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________

Även bilder, jag, just nu, kan skratta åt :)


Kommentarer
Postat av: josefin & sofia

SV: Nej de betyder de inte. Såg du alkoholen och ciggen som ett problem eller vart vill du komma?

/J

2009-08-19 @ 08:16:02
URL: http://vonslyners.blogg.se/
Postat av: Paulina

Tack för hjälpen med bloggen! Superfin! =)

2009-08-20 @ 08:40:33
URL: http://paulinaaeklenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0