måndag.

Jag måste ju faktiskt erkänna att det känns så himla sjukt konstigt att inte börja skolan, jag vill komma tillbaka till Novisen. Jag vill inte bli vuxen nu, jag vill gå tillbaka till klagandet om att jag inte orkar plugga eller gå på svenskan. Eller vara skit glad för idag har vi barteknik eller religion som jag faktiskt tyckte om i skolan. Jag saknar alla mina lärare och speciellt Tobbe, som verkligen räddade mig! Usch, hur ska jag klara mig utan den där tryggheten som fanns där? :( Till och med Erja blev ju en riktigt rolig prick på slutet.

Tror nog att jag måste åka ner och hälsa på tomtarna där nere, HR kommer aldrig vara sig likt utan oss.


Dagen har väl varit som alla andra de senaste dagarna, bestått av ingenting..
Idag har jag dock träffat emma, umgåtts och myst.  <3


Imorgon ska vi nog till Ikea mamma, thom och jag.
Får se om man hittar något, som alltid (a) ikea is my best friend! ;D



På lördag är det Kräftskiva som gäller + lekar,
det här kan sluta hur som helst, haha.


Kommentarer
Postat av: Lina

Han ladda hem coh fixa det till mig,

jag tycke det är bättre är photoshop.

Så testa ladda hem :)

Puss!

2009-08-18 @ 11:15:50
URL: http://linabodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0