mys med fröknarna möhlenberg och bodin!

veckan har varit som den har varit, vill inte nämna den så mycket, usch..

började bli bättre mot torsdagen, då jag träffade lina och emelie efter jobbet, gick och fikade och skvallrade om allt, sedan kom grabbarna och umgicks, dom drog senare åt sitt håll och vi åt vårat, åkte ut till emelies föräldrar och hämtade skjortor eftersom att vi bestämt oss för att klä ut oss på joar's 'western-tema kväll', (vilket aldrig blev av för deras del, men för mig..) åkte förbi coop och inhandlade cola och hårfärg, emlan färgade håret på mig medans lina satt och bloggade. blev kanon, tack babe!

Mötte sen upp Reese och Johan för att käka på donken, sen åkte jag hem.. Arg som ett bi men sen slutade det med ett leende på läpparna iallafall..


Vilka sociala vänner jag har, kanon! ;D hahaha.





Kommentarer
Postat av: Emelie

OMG! för videon..



Yes, lina & jag med en dator i rummet går absolut inte! ;P

2009-08-12 @ 00:52:33
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0