Onsdag.

Blev inge terassen för mig, inte heller att följa med min kära kusin att tattuera sig. Fastnade på jobbet en TIMME. Trodde jag slutade 21.00, men inte det.. Usch, jag avskyr det här, men men, två dagar kvar (håll ut!!)

Imorgon blir det att fika med Emelie efter jobbet om hon inte glömt bort mig helt och hållet.
Sen har jag ingen aning, mamma och pappa ska tydligen åka 24 timmars till Åland.
Jag skulle även träffa honom, men det blir väl inte av som vanligt, massa snack bara hela tiden, inga löften som hålls..


Hur mycket ska ett hjärta orka ta?
Hur mycket smärta orkar man bära?
Herregud, jag är inte mer än människa.


Hoppa in i duschen, sen sova. Jobba imorgon, sen en dag kvar, sen helg. Och sen, får jag se vad jag ska göra med min tid, inte ska jag spendera den där iallafall, tack och lov. Godnatt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0