super fredag!

Gjorde ordning mitt rum, så nu är det helt klart :)

Sen messade Emelie att hon var på väg att hämta upp mig (y) .. Åkte hem dit och loda i väntan på att komma på något att göra, tills vi bestämde oss för utgång. Hade riktigt jävla roligt, inte ofta jag har det på joar, dock gick jag en timme innan stängning, skulle upp och jobba vid åtta, men det var värt det :)


Idag har jag bara jobbat, knappt kunna hållt ögonen öpnna, men men, kanske blir utgång ikväll igen, ovanligt och chockerande.




  
  

Lina gjorde sin första inbakade fläta på mig,
ser kanske lite konstig ut på bilden, men den var jätte fin :)






Och Joarblå.



Tack alla!

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Ja ibland är bloggandet lite överdrivet faktiskt:P



Svar: Åh men tack så mycket:)



/E

2009-08-24 @ 18:48:50
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0