terassen

igår var det terassen som gällde, innan satt vi ett gäng hos jasmine och drack och hade det trevligt. drack en hel del och jag som aldrig brukar vara taggad på onsdagar annars? skumt, hade riktigt kul för att vara en onsdag :)


blev sedan upphämtad av emelie och reese när jag tyckte att jag hade fått nog, det tyckte nog dom med. Reese var lika elak som vanligt när dom lämnade av mig, jag hoppas att du förstår att hämnden är ljuv, kommer vara sååå elak mot dig när du som minst behöver det! ;D



tycker om att vi börjat umgåtts igen,
jag har verkligen saknat dig.
skönt att det finns någon vettig som
lyssnar och förstår, tack Em. ♥






har lägenhet i en vecka imorgon, riktigt nice!

Kommentarer
Postat av: emelie

DÅLIG UPPDATERING HÄR TYCKER JAG!

2009-08-16 @ 13:46:44
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0