tok-lycklig.

Vad kan gå fel nu?

Jag är så jävla glad, kan inte sluta le och vill bara hoppa runt av lycka. Det var länge sen jag mådde såhär bra, var såhär nöjd med mitt liv. Jag har verkligen dom bästa vännerna, saker och ting jag önskat utav livet har gått i uppfyllelse, på måndag kanske ännu en önskning slår in, det finns ingenting just nu som oroar mig, som kan göra mig varken arg eller ledsen. FYFAN VAD ALLT ÄR GREAT!


Ensam hemma nu, så det blir att slå på musik på högsta volym och röjja på mitt rum för nu ska allt skit bort, bokhylla osv, ännu en BRA grej i min vardag.


Ikväll blir det att fixa lite bloggar också, men först måste jag låta lycko-ruset rinna av mig! ;D


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hittat nått på ikea?? <3

2009-08-19 @ 07:14:17
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0