i need to be saved.

Tänk alla gånger som man märker att alla tjänster man gör för andra inte hjälper alls. Och alla gånger som vänner sagt, att bara du är den bästa som dom haft. Dom vill de bästa med allt och dom vill hjälpa dig fram, men när du verkligen behöver dom får du ingen hjälp alls. Torkar tårarna efter alla de där gångerna som jag fått mitt hjärta krossat och för alla misstag man tog för människor man var vän med på låtsas. Alla gånger som jag saknat någon att hålla om, men somnat ensam, trasig och helt förstörd. Jag har gråtit, tänkt på stunder då jag varit kär, och alla gånger som jag drömt att du varit här. Jag kan minnas alla dagar som jag suttit där själv och gråtit för ett helt liv fast bara under en kväll.  Nu har jag lärt mig hatat människor jag en gång älskat.

_______________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________


varje gång jag träffar dig så är allt underbart, allting blev klart, förstod att det var du och jag, nu sitter jag tomhänt, inget av dig är kvar. du och jag, vi höll varann så hårt att kropparna gnistrade, vi var nog som dom andra, det var vi som hade varandra. vi lärde oss att älska och leva just för stunden, känner dina tankar, behövde aldrig öppna munnen, jag längtar efter dig, mitt hjärta delas i flera delar. torkar bort en tår, känns som alla bara spelar mig, ett spratt, jag ler och skymmer sorgen med ett skratt, men bakom skalet döljer sig en människa som sagt fler värdefulla funderingar som aldrig blir hel igen, det saknas en liten bit, men sticker man från den man älskar får man leva med sån skit. hela livet ut ska jag blicka tillbaka till dom stunder vi älskade, alla gånger som vi pratade. jag hatar att jag inte stannade kvar, ljög för mig själv för att inte verka svag, har sagt ordet hem, trodde att det var ett namn men jag fann det hos dig i din famn. vad jag önskar allra mest är att sätta mig på tvären försöker glömma bort dig, men, jag är kär än.. i mitt hjärta finns du kvar, och glöm aldrig bort alla saker som vi gjort, allt som har betytt nåt det är det som vi ska minnas. du har alltid hälften av mitt hjärta jag glömmer dig aldrig och du vet att jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0