Visste du att..

att mest i hela världen vill jag ha - frihet, respekt och lycka.
att min senaste kyss - är helt oförglömlig ♥

att jag lyssnar mest på
- musik med hög volym.
att jag pratar - på tok för mycket, vilt och brett..

att jag inte gillar
- folk som har fel i huvudet.
att mina absolut bästa vänner är - få och vet nog inte om det.

att min första riktiga kyss
- i skogen.
att jag avskyr när folk säger - saker och inte menar det.

att kärlek är
- underbart om man är på rätt sida.
att jag gillar att - träffa nytt folk.

att jag alltid kommer att
- hoppas på mer.
att jag är hemligt förälskad i - min babe.

att sist jag grät var
- när allt rasade.
att min mobiltelefon är - blå och bäst? haha

att när jag vaknar på morgonen
- så snoozar jag alltid
att innan jag går och lägger mig - kommer jag på vad jag glömt

att jag just nu tänker på
- vad jag ska äta.
att idag har jag - träffat min vän carolina gladh :)

att i kväll ska jag
- ta det lugnt, kolla film och äta gott :)
att i morgon kommer jag - förmodligen inte göra så mycket nytta.

att jag hoppas
- att det ska komma mycket snö i vinter.
att jag verkligen vill - flytta.

Kommentarer
Postat av: elizabet

Haha japp, så sant jag tror dig !!

Vad gör du idag då sötpulla !:)?

2009-08-17 @ 13:56:02
URL: http://elizabetanz.blogg.se/
Postat av: fanny

Jag brukar aldrig gilla sånna där listor, men den här var ju riktigt bra ;)

2009-08-18 @ 10:15:52
URL: http://iiowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0