wilda western.

fredagen så jobbade jag på min sista dag, äntligen. efter jobbet blev de all fix för kvällen, snabbis in på leklust och inhandlade pistoler osv, slutade med att det var jag, jasmine och emma som gick ut :) var tvungen att gå förbi emelie en snabbis för att visa upp hur snygg jag var och visa vad de gick miste om ;D ..

det var riktigt länge sen jag hade så roligt på joar måste jag erkänna, plus att det var bra länge jag var ute och festade. var upp på scen och sjöng för annika som fyllde år, red på den där jävla tjuren, drack mängder och träffade massa folk :) sen blev de efterfest, som inte kunde slutat bättre, supernöjd med allt ;D .. Runt halv sju på morgonen var jag på väg till emma för att sova, vilket aldrig blev av, åkte på förmiddagen och käkade på santorini, tog en sväng på Jc, sen ut till bresse och låg där hela dagen, aldrig mått såå dåligt och då beslutade vi även oss för att dricka igen. Hem och bli människa igen, gick till natti och käkade mat, sen till jasmine och började dricka igen.

kvällen slutade inte lika bra som i fredags, men det är smällar man får ta.






idag har jag mått som jag förtjänat, sovit hela dagen. Sen blev de fika på stan, en sväng till maxi där jag stötte på emelie och reese, och nu sitter jag här, rastlös och sliten, (Y) kanon!




mer bilder kommer sen, någongång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag red också fyfaan alltså :P <3

2009-08-12 @ 02:28:20
URL: http://alxandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0