En av de mycket Bättre helgerna!

Trotts allt skit som händer, la jag det åt sidan för att ha en bra helg.

fredagen började med jobb, julbord :) riktigt trevligt trotts allt att de var jobb en fredag kväll. Bella och jag insåg att vi inte haft en "rolig" helg på ett bra tag, så vi bestämde oss för att gå ut. Åkte först ut till Bella, sen in till mig för att göra oss iordning. Under tiden där imellan hemma o joar, hände det en del, som slutade med att de blev som de blev. Tjurigt alltså. Svalde stoltheten och träffade Finast, gick upp till honom och kollade på film, helt underbart att få ligga där i din famn.


lördagen blev halv jobbig, hade gärna legat kvar och sovit bort hela dagen.. Men det var dags för jobb, så upp och hoppa. Trött och slitsamt gick vi av passet efter klockan nio och då kom spriten fram. Hela HC var inne på jobbet, drack och hade så allmänt roligt. Drickat flöda och till slut lämnade Hc för att dra vidare, kvar var vi ett helt gäng. Slog ihop kassan osv, sen så kom cheferna och tog sig en öl, härligt. Lagom dragna drog jag och Karro till joar, i hopp om att komma in. Gled förbi lite snyggt, Jonas och Jesper kom inte in, hoppsan ;) .. Inne på joar, var det ös. Vi dansade, drack, umgicks, sjöng och hade djupa invecklade diskutioner med Hc.. Fick även nattliga erbjudanden som man skrattade och tackade nej åt. På vägen hem, kom det även fler. I den konstigaste bemärkelsen, visst är det roligt, men jag klarade mig utmärkt utan det. Vi tog ett varv med Bankmannen & ligan, sen tog Karro o jag en varsinn taxi hem.


Söndag var det upp och jobba igen, och det är de jag har gjort idag, jobbat, jobbat och jobbat. Och när jag kom hem satte jag mig här, och har inte rört mig ur fläcken. Kollat på Paradise Hotel, sen Jakten på lycka. Och letat efter en låt som verkar omöjlig att hitta. Och det suuuuuuuuuuger!


Hursom helst, nu ska jag nog slå på en annan film, nere på rummet och sen sova!
JAG ÄR LEDIG IMORGON! Tänk er! Så imorgon blir det mat på jobbet (favorit maten) sen handla sista julklapparna, sen bara soooofta ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0