Dränka sorgerna i alkohol.

Helgen som varit, började inte så bra.
Jobbade i fredags uppe på Sallad & Sånt med att ställa saker till rätta, ta emot leveranser, ställa iordning allt osv :) Blev en lång dag, med tanke på att jag även väntade spänt med att få komma hem och kika på min mail.
Vilket inte slutade så lyckligt som jag hoppats på. Tårarna rann och ingen var hemma som kunde trösta mig heller. Kände mig så tom och som den mest olyckligaste i världen, det var helt enkelt inte min tur att bli lycklig idag. Karro, min kära arbetskamrat gav mig tipset att dränka sorgerna i alkohol, hon är bra hon! Så det blev att hoppa in i duschen och göra mig iordning snabbt, svepa ett par cider för mycket och åka ner på stan och möta upp Karro, Linn och .. ? Sen mötte vi upp resten inne på joarblå :) Hade en trevlig kväll med dessa Estetare jag aldrig mött förut, haha. Väntade och vaknade efter lite svar och ansikten, men gav upp efter någon timme, vilket jag aldrig skulle ha gjort. Hann gå till garderoben, ta ut min jacka och ta några steg utanför joar och där kom dom, jahapp.. Ännu en sorg för kvällen, men denna skakade jag av mig ganska lätt.. Traskade upp på stan för att fortsätta upp till mig, då mötte jag Cassie som skulle sällskapa med mig hem. Träffade på Andreas, som var stup full men var snäll och bjöd på taxi. Så där stod vi och pratade med Cassies pappa innan vi kunde gå vidare hem till mig för massa strul som hände under taxi-resans gång, haha.


Blev jobb på lördagen, och den dagen slutade i förtvivlan och gråt.

Söndag vare jobb igen, efter jobbet åkte jag och Karolin skridskor, så kul ;D  När jag sen kom hem, hade min käre Morfar varit förbi och lämnat Knäck, underbart gott! :) Han är bäst! Kvällen slutade i något jag inte kan förklara med ord..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0