:)

varit ledig idag, så skönt!
Slog upp ögonen efter halv fyra och det var mörkt ute, så jag drog en lätt suck och vände mig om i sängen och försökte somna om.. Gick inte så bra, messade Fia och även Han, sen blev det en lång varm dusch för att krya i mjukiskläderna och sätta sig vid datorn en stund! :) Blev att äta middag ute med trevligt sällskap, sen blev det Paradise Hotel och massa andra program och nu ska jag försöka sova.

Imorgon väntas jobb, kanske ska försöka inhandla sista julklapparna innan?
Får se om jag orkar. Lär ta en titt på mitt konto innan, har inte vågat gjort det efter helgen, TOPPEN! ;D
Var nog över tusen kronor som bara försvann i helgen, känns riktigt bra (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0