Julafton + Juldagen.

Snacka om att Jobba in i det sista, kom ifrån jobbet vid halv tio i onsdags och sen var det ju julafton. Helt sjukt. Har inte kunna julhandlat ifred, utan fått tagit en julklapp i taget när det funnits nån timme över, helt värdelöst egentligen. Knappt något man är van vid.

Julafton spenderades först hemma hos Farmor med Pappa's sida. Sen hem och kollade på Kalle, även mamma fick komma hem och vara med oss på Jul. Sen åkte vi till Moster där vi firade med mamma's sida, förutom mormor + stig. Fick mest pengar, sen kläder, grejer till lägenheten, bok och bra o ha grejer. Sedan körde vi det årliga paket spelet, och jag vet inte ens vem som vann? Jag tror att det var ganska jämt, där blev de också grjer till lägenheten och sånt. Mot kvällen var det att börja korka upp alkoholen, för att sen åka ner till Jenno och fortsätta dricka där för att, ja, hör och häpna, gå på Joarblå! Hade riktigt roligt. Trotts att de spårade efter stängdning med bråk och poliser på alla möjliga håll och kanter. Taxi resor och sen efterfest hos C. Kom hem vid tio på fredagförmiddagen, lagom kry!


La mig och sov, för att orka festa ännu en kväll som vi länge taggat för.
Missade min dejt som jag hade med Mallan ;( Så det sög.
Upp och göra sig iordning, med dusch och faderullan vid tre, halv fyra. Mådde sådär, lagom bra. Men det var bara att börja dricka igen. Karro hämtade upp mig, sen åkte vi ner på stan till Cassie, dit även Linn kom sen. Upp sen på stan och träffa folk för att sen gå ner till Joar. För höga förväntningar hade jag, men jag hade ändå en okej kväll.

Roligast var att jag står och pratar med en gammal killkompis. Så går det förbi en tjej som jag tycker att jag känner igen..

Ida, Fan, jag känner igen henne.. (Och petar på henne)
T, Jaha? Där står han som ett frågetecken..
Tjejen, (Vänder sig om..)
Ida, nämen, de är min Syrra ju! HAHAH!

Och vi alla skrattade och Linda var lagom road att jag "typ" kände igen "någon" som visade sig vara my big Sis! ;D

Alkohol, i för mycket mängder, ja!


Så kan det gå ibland. Med tanke på att jag så sällan dricker, så överdoserades denna helg. Vilket inte känns så jävla bra just nu! Men det gör inget, för kul hade vi! :)

Kommentarer
Postat av: Sis

Thihii.. va fan sis känner du inte igen mig!!! =)

2010-01-14 @ 01:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0