onsdag och torsdag :)

JAG HAR EN SKIT TRÅKIG OCH BLOGG TILL UTSEENDET FÖR TILLFÄLLET, JAG VET!
Men jag kunde faktiskt inte bry mig mindre just nu! :)


Igår var det en stor idag, jag var och kollade på lägenheten och jag blev kär direkt! Jag älskar dom där lägenheterna och känner mig som hemma där! Så nu vaknar man bara efter ett svar :) Efter det blev det att åka till Hälla med mamma, tror jag inte kom hem med något? Haha. Sen sov jag resten av dagen på soffan, tills det var dags att åka till Morfar efter klockan fem :) Han skulle firas, min kära morfar fyllde hela 69år :) Blev även Söndags-mys inbokat med honom och kusin! Efter vi fikat osv, åkte jag och My ner till mitt jobb och kollade in matchen, sen blev det hem och sova.


Idag blev det att åka till Västerås, igen.. Mamma, Thom och jag. Jag bestämde mig för att bli klar med alla julklapparna, och om jag blev det? Nej. Kom hem med present till kusin och tröjor, smycken, skärp och grejer till lägenheten till mig själv, åh vad jag är duktig! Kändes inte så jätte bra när jag kom hem, men aja haha! Röjde upp de allra västa på mitt golv, ett steg i taget ;D Sen åkte jag ner på jobbet och hängde där med Karolin.


Snart blir det att sova, upp och jobba imorgon på Sallad, hoppas att de öppnar tills söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0