sämsta fredagen.

Precis när jag trodde att denna dag inte kunde bli sämre, blev den det.
jag vet inte vad vi har gjort för fel för att få förtjäna detta, det skulle ju vara över nu?
vi har väntat i år på det här, och nu skulle det vara slut.
men jag är inte förvånad, hur elakt det än låter. För varför skulle vi få ha sån tur?

och toppen på i't så flyr jag alla problem till jobbet, grattis!


alla säger alltid, hur mycket dom längtar tills fredagen och helgen.
för mig, är det precis som vilka vardagar som helst, de innebär alltid jobb.
sovmorgon är bara att glömma och att dricka & festa nätterna långa man
gjort varje helg sen man blev 18, är en vana jag varit tvungen att bryta.

Kommentarer
Postat av: Idaa

vet vad du tänker på honey... älskar att du är omtänksam... med det löser sig snart. Upp med hakan honey.. Du är världens bästa, omtänksammaste och gulligaste dotter. Jag älskar dig!

2009-12-04 @ 16:13:52
Postat av: Idaa

vet vad du tänker på honey... älskar att du är omtänksam... med det löser sig snart. Upp med hakan honey.. Du är världens bästa, omtänksammaste och gulligaste dotter. Jag älskar dig!

2009-12-04 @ 16:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0