Sometimes love comes around..

..and when it does, it knock you down ♥

 

Fortfarande smått hängig, torr i ansiktet och förkyld. Men är inte febrig och nästintill död som jag var igår. Idag har jag iallafall ätit mat och varit vaken mer :) Men jag har inte fått mycket gjort, slagit in mina julklappar jag köpt, och bossat över de som varit hemma ;D


Imorgon blir det att jobba för min del, får se hur det går! Blir bara lunch, fredag är det julbord, vilket betyder ett betydligare längre pass. Sen blir det jobba vanlig helg, plus på lördagen är det pub-kväll, kan bli riktigt intressant! ;D

Förresten, så jobbar jag varje helg fram till jul, det innebär att jag har jobbar exakt varje helg sen jag började i september. (Då har jag varit ledig varannan, men fått jobbat mina lediga helger ändå..) Och inte bara varje helg, utan jag är ledig tre dagar fram till jul!



Nu ska jag kolla på något skit program på tv, ta en hel del alvedon (om jag inte hittar något starkare), näs-spray samt lipsyl och sen sova för att sen gå upp svin tidigt för att ta sig till jobbet.


P U S S :*



Baby, all i think of is you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0