A question about boys.

Gud, jag vet inte om jag har råkat tagit bort min blogg eller inte ;s men jag kommer in på inloggningen igen iallafall.. jag är smart jag, kom och tänkte på när zophia råkade ta bort sin lunar för många många år sen utan att hon knappt visste det, gud så vi skrattade ;b men nu var det inte riktigt så, jag var bara lite för snabb och tryckte helt fel ;s men förhoppningsvis så hann jag avbryta allt, de visar sig helt enkelt..


Imorse mådde jag inte alls nå bra, inte igår kväll heller faktiskt, men nu äre bättre efter att sovit bort hela dagen sen nu på kvällen tagit en liten promenad och fått min dagliga dos av nathalie :) vi var ner på stan och solade och jag handlade en mysdress också. Sen hem, nikke och martin var här också, så de kom ner till mig och pratade lite o martin hjälpte mig med mitt ljud på datorn eftersom att jag råkade ta bort det igår (ja jag säger ju det, haha) sen har jag ätit god mat och nu sitter jag här :)


jag tog upp en sak idag med nathalie, som de visade sig att hon också hade tänkt på.
Hur man får en kille att känna sig speciell?
Hur man får den killen att inse att man bryr sig om honom och att man tycker om honom.
Någon som vet nå bra? Eller en kille kanske kan svara på den frågan?




Jag har sett raka motsattsen, du bevisade den för mig.

Kommentarer
Postat av: Barre

Du är nog den som haft mest problem med din blogg av dem jag känner. ;) Hmm jag är nog inte rätt person att säga vad som göratt en kille känner sig speciell då jag blir det av de enklaste småsakerna och andra vanliga killar kanske inte gör det. =)

2009-02-19 @ 20:36:58
URL: http://forkmaster.blogg.se/
Postat av: kp

Måste vara när tjejen är lycklig och glad och på bra humör. När man får bra respons och hon är bara den där gulliga och underbara mysiga som får en att känna att denna tjej älskar mig. En tjej som verkligen visar sina känslor.

Då skulle jag vara lycklig iallafall.

Lycklig Kvinna, Lycklig Man, Det smittar av sig.

2009-02-24 @ 05:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0