borlänge.

igår var jag ute i fjärdhundra och umgicks med lite folk man inte träffar varje dag. följde med till sala med nathalie o odm för att träffa maja och hanna :) blev en sväng in till stan sen också för att jag var tvungen att hämta hostmedicin!

idag åkte vi tidigt imorse till borlänge för att bada, fyfan vad roligt vi hade det, trotts att jag blev skadad ;/ på två ställen till och med. världens knöl/svullnad i nacken, får se hur de blir att sova inatt ;s men vi hade det jätte kul, skrattade hela tiden och hade allmänt kul, skönt att komma bort från enköping för en stund. så nu är jag heeelt slut i kroppen och ska nog ta en macka, sen sova :)


på fredag blir det att dricka med carolina osv, ska bli skit kul! var ett bra tag sen nu, såå det ser jag väldigt mycket framemot :)



jag saknar dig!


Kommentarer
Postat av: becomethom

LÄNKA MIG DÅ!!!! :D

2009-02-26 @ 00:57:35
URL: http://becomethom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0