Ett gott skratt förlänger livet.

Jag kan inte sluta skratta, sitter och läser en blogg som jag hittade via en blogg osv.. Och där hade hon skrivit ut alla hjärtans dag presenter förslag.

Ni har varit Tillsammans i några månader, det har fortfarande inte hunnit bli så seriöst.

Till Flickvän;

  • Finare choklad
  • Smycke i silver,
  • En topp du sett att hon spanat på
  • doftljus.

Till Pojkvän;

  • Underkläder
  • Smycke i silver
  • nåt han spanat in på Claes Ohlson el teknikmagasinet tex -USB kaffevärmare, Ett Spel - Twister?

Tillsammans i ett halvår, börjar bli seriöst.

Till Flickvän;

  • Smycke i guld, Fina underkläder( kolla stl innan så kvällen är förstörd om de är fel stolek)
  • En parfym hon har sagt att hon vill ha (livsfarligt att köpa en på måfå)
  • En beställning från en nätshopp.

TIll Pojkvän;

  • Grooming Produkter - Komplitera hans ansiktsprodukter eller börja "samla" till en ny prudukt serie tex Clinique.  (ANSIKTSPRODUKTER???????? haha)

Ett år, Seriöst

Till Flickvän:

  • Betydelsefullt smycke
  • choklasprovning
  • spabehandlingar

Till Pojkvän;

  • spabehandlingar
  • han får välja film nästa gång på bio
  • Ny portfölj.  (Nej, min pokvän är inte 40 och sitter på ett kontor, vad köpter man dåda?

Flera år i ett bra förhållande  (Men bara om ni varit i ett bra förhållande, alltså vafaaaan???)

  • Nu behöver man inte längre vara lika finkänslig ( känner jag och M i alla fall) ;
  • Köksredskap i favoritfärgen
  • morgonrock
  • en Weekend
  • en tjänst
  • eller någon av ovanstående.




Jag tycker att vissa saker bara var såååå dumma och vi kan inte sluta skratta heller haha :D :D


Kommentarer
Postat av: Barre

Jag fick känslan av att tjejen skulle få saker av högre värde och killens presenter var utvalda för fantasin tog slut. ;)

2009-02-12 @ 22:05:27
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0