fredagen den 13 februari.

Otursdag idag, tydligen. Ingenting har hänt mig idag iallafall, som varit "otur".. Fredagen den 13e skulle jag vilja ha, fast inte febriuari, utan MARS! En månad kvar idag alltså, sen blir det röj. Gud vad jag längtar, jag kan knappt hålla mig längre, jag har ju väntat sååå länge redan :(


Imorgon jobbar jag, så det betyder att idag blir det inge fest för min del. Utan idag blir det istället att vara duktig, plugga, städa mitt rum och tvätta. Kanske inte såå jätte upphetsande en fredag kväll, men det måste ju göras. Så varför inte? Ska se sen vad Sofia ska hitta på ikväll, kanske träffa henne en snabbis :)


Hade såå gärna velat åkt upp till Sälen jag med idag, jag är så avundsjuk, blää!


Religionen och svenskan kallar, hörs!

Kommentarer
Postat av: Barre

Time to party i mars. ;D

2009-02-19 @ 20:19:48
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0