get to know me!

Jag kommer från: mammas mage :)
Jag heter: Eleonore Ida Karlsson
När fyller du år? Om exakt en månad, 13 mars.
Tycker du om någon just nu? Javisst :)
Om sex månader: Har jag tagit studenten, jobbar och lever livet!
Jag samlar på: Bukovzkinallar :)
Gröna eller röda äppeln: Båda.
Gillar du golf? Ja, jag är bäst på minigolf.

Vilken tid gick du upp idag? Runt nio.
Har du sovit i din egna säng inatt? javisst..
Har du sovit ensam inatt? Ja, tyvärr :(
Har du strumpor på dig nu? Jag har alltid strumpor på mig ;D
Hur svarar du i telefon? "Yeeellow.." Eller "Ah, hallå?"
Vad ska du göra ikväll? Plugga, städa mitt rum, sen får jag se.
Vad ska du göra imorgon? Jobba, sen fira alla hjärtans dag!

Var vill du bo när du blir stor? Grekland.
Är det okej att gråta? Klart det är.
När grät du senast? Igår.
Vilken årstid tycker du bäst om? Vår tror jag..
Laddar du ner musik och film från internet? Jomenjavisst.
Skulle du göra om du vann en miljon? Jag skulle göra massa.
Bär du glasögon eller linser? najnaj.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej.

Har du piercing? Ja, flera stycken.
Har du tatuering? Javisst, fler än en..
Vill du gifta dig? Ingen aning.
Vill du ha barn? Jaa.
Solar du ofta? Ja, de är sköönt!
Är du bra på att laga mat? Mästerkocken!
Gillar du att dansa? Ja, shake that as bitch!
Hur vig är du? Vigast.
Vilken är din favoritglass? Picannötkola glass.
Tror du på ett liv efter döden? Humf?
Bor dina föräldrar tillsammans? Jopp.
Är du morgon eller kvällsmänniska? Bror på vad jag gör.

Vilken ögonfärg har du? Blåa
Vilka hårfärger har du haft? Blond, svart, rosa, brunt, knallrosa, rött osv..
Har du någon gång gråtit dig till sömns? För många nätter..
Är du beroende av något? närhet, sällskap, min telefon.
Senaste låt du hörde? Melissa horn - hanna
Brukar du bädda sängen? Inte min egna, men ah..
Vem pussade du senast? Jonas :)
Vem kramade du senast? Jonas
Var du glad igår? Knappast.
Sminkar du dig? Javisst.
Känner du dig värdelös? Inte för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0