Hej hopp i kylan.

Igår blev det till att jobba, det är såå kul att man har roliga vänner som kommer ner på ens jobb och gör sällskap, ingen är gladare än mig :) .. Jag ringde ner victor så han fick komma och jobba med mig, för det var jätte mycket folk eftersom att det var tv-pucken's uttagning. Och då kom även Jocke och jobbade lite, sen var ju nathalie med mig på jobbet, som hon varit de senaste dagarna, börjar undra om det är för tvn och maten, hum? ;D sen var även david och en till med? haha, sen självklart min lilla sötnos svante, sen kom även kusin Seb ner :) snälla som jag o vic är bjuder vi självklart på mat haha ;D till slut, som de nu brukar bli vid ständning så blev de krig som vanligt, övertrötta och jävliga. Men men, man ska väl ha kul på jobbet ibland också ;D tack för en rolig (som alla andra dagar) dag/kväll med er :)

sen blev det att åka till charming, sen blev det att sova efter en lång och slitsam dag.. somnade rätt snabbt faktiskt, var såå trött. sen imorse var de jobbigt att ta sig upp, inge roligt väder alls ute, bara massa snö och kyla. men jag fick mig ju några värmade sms sen så, jag var glad ändå :)


Skola nu, slutade vid ett typ och nu sitter jag och Nath vid varsin dator och BLOGGAR! ;o Ja, ni hörde rätt, nathalie wedberg har skaffat sig en blogg! ;D haha. Nu väntar vi båda på att klockan ska närma sig fem, sen ska vi möta Erica sen till körskolan. Wish me luck!



Vet du, hur jävla bra du är?
Jag älskar dig min vän!


Kommentarer
Postat av: Barre

Nu är hon fast i träsket också. ;)

2009-02-12 @ 22:04:23
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0