hos fru nordman.

sitter hemma hos fialotta nu, tänkte ta mig en snabbvesit vid datorn då hon är och kör sussi och hennes vänninor :) sedan ska vi även hämta upp pappa mats och köra honom :) vi har haft en riktig myskväll och ska väl mysa mera senare ;D haha.. vi har tjockat i oss pizza, sen chips och dipp, sen har vi även köpt vitlöksbröd! :) hon har även varit super snäll som hjälpt mig att plocka mina ögonbryn, plus i kanten till dig baby ;D haha


jag todde aldrig att de fanns människor som du. jag är såå van att bara ge allt till mina vänner och inte så pfta få någonting tillbaka, men nu känns de precis tvärtom. du ger mig allt jag vill ha av en vän, jag tycker så mycket om att umgås med dig för vi har så sjukt roligt tillsammans. jag vet med 1000% säkerthet att du finns där för mig och stöttar mig och står bakom mig och en sånn vän har jag aldrig haft! men snart blir livet bättre hjärtat, du och jag kommer ha en sjuk sommar tillsammans! :) nu äre bara 13 dagar kvar tills de roliga börjar! jag älskar dig, du är min favort zophia! <3





NEDRÄKNING: 13 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: NORDMAN<3

hehe va glad jag blir när jag får höra sånt, för jag är ju inte så jätte bra att visa att jag gillar personer, som du nog redan förstått o vet :P men vi har haft en sjuk mysig kväll, med massa gott o film/tv tittande, bara en tjej kväll o de va sjukt mysigt, nu är de bums mot soffan ockey barnheden ;D Fru nordman pussar sin tant blå ;D

2009-02-28 @ 22:16:38
Postat av: nathalie

finfint att exakt sådana där ord har du sagt till mig med.. då vet jag att du inte menade det! men se ere väl. puss

2009-03-01 @ 15:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0