i love fru nordman.

kikar in en snabbis och tänkte skriva en rad i väntan på min vän Fru Nordman!
Ikväll blir det att mysa med mat och film med min kära vän, var även hos henne igår och planerade min födelsedag, in i minsta detalj sickan! ;D Så nu kan ingenting gå fel :) kommer bli den bästa helgen på länge!


någonting är det som inte stämmer, jag kan inte sätta fingret på vad det är heller. jag tycker bara att du väljer och ändrar dig så lätt och snabbt. förlåt att jag skriver det här, men vi pratar annars flera gånger om dagen, nu har vi inte hört på några dagar. skit samma, hoppas de är bra med dig iallafall.



kom hem nu hjärter! ♥


Kommentarer
Postat av: nordman

FRU NORDMAN guud va jag gillade namnet, hihi, ja du nu är planerna smidna så in i norden tant blå :P

2009-02-28 @ 22:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0