inte i mitt bästa skick

det kom verkligen över mig på bara några timmar, helt sjukt ;s
Så nu är jag varm och sen kall, varomvarannat. Drygt som fan. Har jätte ont i halsen och snorar som en liten snorunge (haha) Och känner mig febrig och allmän off bara. Ingen vidare alls om jag får säga det själv :( Tänkte nu om jag kanske skulle lägga mig i ett varmt bad, det värsta är väl då bara att jag inte vill gå upp från badkaret sen.



Tack mamma och pappa för att ni finns! :)
Igår när pappa och jag var ute och körde bil, när jag trodde vi skulle åka hem säger pappa att vi ska åka upp på stan för att han något viktigt att visa mig, jaja tänker jag och bara kör liksom. Stannar vid busstorget och då frågar pappa "Äre på den här butiken (pekar på Marina design) som din balklänning finns? Ja, säger jag och fattar ingenting. Pappa går ur bilen och säger bara, men då går vi väl in och köper den då. Och ingen var lyckligare än jag. Min dröm klänning verkligen och jag kan inte sluta titta på den!

Egentligen är det helt sjukt vad med pengar det går åt nu, först äre min 18års dag då det läggs ut en hel del, sen äre balen, min kryssning och sen studenten. Och allt är på en ganska kort tid ändå. Egentligen tycker jag att det inte borde få kosta så mycket, allt som allt eftersom att de har med skola och göra. Men jag är glad att mina föräldrar är så snälla som gör allt det här för mig. Att dom lägger ut så mycket himla mycket pengar på en klänning jag ska använda en gång.



NEDRÄKNING: 20 dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0