inte nu igen..

Känner att jag har kommit in i en jobbig period igen, jag är arg på allt och alla och alla lika så på mig. Jag gör ingenting bra känner jag, vare sig det är hemma eller någon annanstans. Vart jag än vänder mig är det alltid någon som har något negativt att säga, känns inte som att någon bryr sig heller. Och jag har mothugg, tro mig. Jag hatar att vara såhär, off i hela kroppen, allmänt arg och ledsen hela tiden. Skiner upp någon minut när någon säger något posetivt, men de varar ju knappast länge.


Idag, skola, testat balklänning, lunchat med nahalie, tränat, sen solade med elin.
dags för en dusch, sen lägga mig och sova bort resten utav mitt liv.



Grattis Martin Johansson till körkortet!

Kommentarer
Postat av: anna

du är underbar Ida

2009-02-12 @ 19:40:34
URL: http://annaeelisabeth.blogg.se/
Postat av: Isabel Hernandez

Hoppas du inte är arg på mig :)

Jag har inget negativ att säga om dig eller till dig



PUSS hoppas jag får träffa dig snart igen ;)

2009-02-12 @ 20:29:35
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Postat av: sofia nordman ;D

u gota keep your head up,

ida min lilla vän :) håll huvudet högt, tänk inte på motgångar tänk på vad du har, va inte arg de slösar mer tid, du är inte änns fyllda 18 vännen o redan skriver du så tråkigt, tänk restrerande 50åren, baby håll ett leende på läpparna men bara inget falskt mår du dåligt inne är jag ett telefonsamtal bort, men grubbla inte på små saker, snälla, va inte arg om kompis/kille eller nått sånnt är fel, de är livet, du är en mkt starkare person än så de vet jag!!!!



jag bryr mig ok? <3333

2009-02-12 @ 21:11:49
Postat av: Barre

Hoppas du blev nöjd med balklänningen och att ditt humör blir bättre och du kommer upp ur din svacka. =/

2009-02-12 @ 22:07:49
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0