It's the littel things that makes life big.

Jag insåg just att det är torsdag idag och att på måndag börjar jag skolan igen. värst av allt är att jag inte har gjort någonting vettigt ;s jag har gjort ett religionsarbete som har varit halvfärdigt, men allt annat då? ;s jag har ap mycket kvar att göra, bara sätta sig i helgen eller plugga allt på tisdag eller något! usch, det här känns verkligen inte bra, inge bra alls faktiskt! :/


Just nu vill jag bara att min kära nacke ska bli bra ;s har såå fruktansvärt ont och de gör bara ondare och ondare, jag som verkligen jämt sovedr på rygg (tror jag iallafall haha) kan nu inte göra det, kan knappt ha kudde under huvudet och jag vill ha flera stycken. kände när jag vaknade att jag var öm lite mer ner mot ryggraden också och sen mår jag illa titt som tätt, hjärnskakning? ;s svullen är jag iallafall :( tröstade mig med att jag köpte mig en fin tröja idag, den förtjänade jag!





imorgon är det party-fredag!
Och just nu känns de som en evighet innan jag får träffa dig igen! :(




NEDRÄKNING:
15 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: becomethom

THE LAZY ONE ;O knappast!

2009-02-27 @ 12:09:56
URL: http://becomethom.blogg.se/
Postat av: Sofia johansson

yeey the one you can depend on, of cause!! ALLWAYS AIGHT <33

2009-02-28 @ 04:16:13
Postat av: din favorit ;D

haha tackar ;d i love you

2009-02-28 @ 13:19:34
Postat av: josefin

Jasså allt gossip? Om?

2009-02-28 @ 14:53:45
URL: http://josefinknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0