Lång måndag.

Vill bara säga att igår kväll var den bästa kvällen/natten på lääänge, tack baby!

Idag har det bara varit en lång dag, gick upp klockan sex imorse, ingen hit men det var värt det! Käkade frukost ute tillsammans med elin och det var faktiskt riktigt mysigt. Sen blev det att vara i kök fram till lunch, för min del blev det att göra bräckt medwurst med gräslösstuvad potatis. Sen efter lunch var de andra långa lektioner, usch jag gillar inte måndagar :(

imorgon blir det iallafall stockholm med några i klassen, kommer bli jätte skoj, vi ska på Café mässan i Kista så jag hoppas att det blir lyckat. Sen på onsdag går jag i skolan halva dagen, sen jobbar från ett till stängning.


I helgen blir det dricka med Nath och Marre på lördag, jobbar sen söndag.
Men är sugen att gå på bio eller något, eller bara hitta på något annat!?



FÖRRESTEN!
Jag försöker verkligen att sluta bita på naglarna och det går rätt bra hittills haha.

Kommentarer
Postat av: mikaela

har du ocå nagelbitarproblem? jag sluta för en månad sen.. har försökt hela livet.. men tro jag lyckats nu! hehe..d e blir verkligen jättefina när man slutat! lycka till!

2009-02-04 @ 20:59:54
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0