me, my self and I

vilket är ditt livsmål: att ta vara på det som betyder något att ha så roligt som möjligt.
vad har du för puder: använder inte puder
har du använt någon hårprodukt idag: ehm, shampoo och balsam ;D haha
vad använder du för parfym: adidas för tillfället, escada blir snart inhandlat.
hur många speglar finns i det rum du är i nu:  ingen.
var är du nu: i mitt rum
har du bråkat med någon idag: nej
saknar du någon nu: ja.
röker du: nej.
dricker du alkohol: inte för tillfället ;D

tar du droger: aldrig.
vad köpte du senast: en tröja på jc
har du åkt fast för snatteri någon gång: haha
när var du i en affär senast: typ en timme sen..
mötte du någon du kände då: japp :)
tycker du om dina grannar: NEJ! Skjut alla haha!
använder du icq eller msn:  MSN of course!
hur många datorer finns i ditt hus: 4
när fick du senast en present: 7 februari av min älskade Nath <3
när gjorde du senast något riktigt dumt: nyårsafton kanske? hahah nej ingen aning.

umgås du med dina klasskamrater efter skoltid: endast få.
har du några högklackade skor: ja, men de används inte (a)
vilken är din favoritfärg: blå och en viss slags orange.
har du blivit hotad via telefon: nej de tror jag inte, haha
goth eller pop: pop om ja måste välja
vad har du för planer till helgen: alkohol och sedan västerås
har du en hårborste i din väska: ja när jag väl har väska så.
har du stadigt sällskap: hum..
hur många lampor har du i ditt rum: 6 stycken
varför är alltid tak vita: bra fråga! ;s

vill du ha barn:
någongång senare i livet, javisst.
vilken färg har du på dina underkläder nu: svarta & gråa
gillar du dokumentärer:  beror på innehållet.
längtar du till din nästa födelsedag: SJÄLVKLART, JAG BLIR JU 18!
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är: jämt.
har du rakat dina ben någon gång: ja, haha
vilka språk kan du prata: svenska och engelska
skulle du kunna ha silikonbröst:  nja, jag vet inte.
vilken åldersgräns tycker du det ska vara på att köpa alkohol: 18
cigaretter då: jag bryr mig inte ;D haha

borde man få röka på pubar:
nej.
när fikade du senast: förra veckan.
har du kvar dina barndomsskivor: några stycken faktiskt (a) haha
hur många hål har du i öronen: fem, men har bara smycken i två.
vem pratade du med senast: mathias boström
vad pratade ni om: att han ville åka skridskor med mig haha.

Kommentarer
Postat av: Josefin

På barprodukter.se ;)

2009-02-26 @ 20:26:07
URL: http://josefinknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0