Prins Emilio.



 


Efter att jag och nathalie satt inne på samhäll och bloggade, så begav vi oss upp på stan. Satte oss och fikade/åt mat på Wendys, vilket faktiskt är det mysigaste och bästa fiket i den här usla staden iallafall. Det var hur mysigt som helst, träffade nämligen Bella Bonita, Cassy Prins Emilio där, åh vilket ögongodis han är :) Efter det traskade jag och nathalie vidare till körskolan, där sedan Erica dök upp. Läraren var ju väldigt intressant "jööö".. Dog av garv. Sen måste jag säga att en hel del var ju helt borta i huvudet.Men ah, det är bara skratta och vara glad, jag och erica hade iallafall hur skoj som helst, hoppas att vi inte störde kära nath bara (a) .. Nej, nu ska jag äta MAT, sen lägga mig i min sköna, obäddade säng och sova.


FUCK IT!

Kommentarer
Postat av: Barre

Vilken söt krabat. =)

2009-02-12 @ 22:06:22
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0