rastlös AB, that me!

Det är måndag kväll, jag har lov, klockan är bara halv elva och jag är sjukt rastlös! Nathalie ligger i sängen och kollar på tv medans jag bara sitter här och gnäller. Seriöst, varför kunde det inte vara sommar så kanske folket hittade ut? Men vad finns det att göra nu, inte ett jävla skit förutom att sitta inne och ruttna framför tvn, och hur jävla roligt är det på en skala? Så de känns faktiskt som att jag lika gärna kunna gått i skolan nu, för det verkar inte finnas ett dugg att göra iallafall..

Jag är ledig två veckor och det lilla som händer är väl..
- Två teorilektioner plus körlektioner.
- Halkan
- Träffa min kära Zophia.
- Sola
- Jobba några dagar.


Så, jag har inte ett direkt fullspäckat schema,
så vill ni umgås så vet ni vart jag finns hoppas jag ;D



Nu är det inte många dagar kvar tills jag fyller, om någon timme är det faktiskt bara 24 dagar kvar, kan ni tänka er det? Dagen jag har längtat efter i snart 18 år är här om 24 dagar ;D Ingen är lyckligare än mig, haha!


Kommentarer
Postat av: Zophia Nordman

jaa du ska träffa mig i morgon :) O min dalakulla tös, Grr, ses i morgon hony!! <3

2009-02-17 @ 19:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0