sjukling.

Varm, sen kall, varm, sen kall igen, usch jag orkar inte :(
hostar som en idiot, snorar som en liten unge och kan knappt prata för att de halsonda har gjort så min röst knappt finner något ljud. Svullen i ansiktet och alldeles rödflammig (som jag alltid blir när jag är förkyld) så, ja. jag mår jätte bra! Trotts allt detta, var jag duktig som gick till jobbet imorse och jobbade till halv nio ikväll, höll dock på att svimma ett antal gånger kändes det som. Just nu äre Beck på tv, ska nog ta ett par alvedon, kanske fråga snällt om jag får ta en sömntablett, annars kommer jag inte få någon sömn inatt är jag rädd. Spruta i mig massa näs-spray ska jag också göra, sen sover jag nog gptt sen, hoppas jag iallafall! ;D


-
Jag är ledsen, men det här funkar inte. Jag klarar inte av det här mer, jag önskar att en viss tid i mitt liv aldrig funnits, att jag aldrig kännt som jag gjort. Det har verkligen varit ett slöseri med tid och energi.. Du hade rätt när du sa att vi inte kan vara vänner, för jag börjar inse nu att det inte funkar. Jag vill inte vara delaktig i ditt liv mera, och jag vill inte att du längre ska finnas i mitt.
-


NEDRÄKNING: 19 dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0