Stockholm

idag var det meningen att några stycken från klassen plus lärare skulle åka på Café mässan i Kista, men när vi kommer halvvägs till stockholm så kollar jag och elin lite på biljetten och även där stod datumet då mässan var och det var inte dagens datum. Utan imorgon och på torsdag, men istället för att göra allt tråkigt och åka hem, så åkte vi till Barkarby istället sen åt på max, en helt okej dag faktiskt :)


nu ska jag äta mat och sen se hur kvällen slutar, det är något man inte vet haha.



Du vet att du får mig att skratta och le.
När vi ses får du alla problem att försvinna.
Jag är så glad att jag har dig, du är bäst <3

Kommentarer
Postat av: Sofia Nordman ;)

HAHAHAHA smaaarta brudar ;D åhh där är ju ja på bilden, pluuttan då <33

2009-02-03 @ 23:08:58
Postat av: anna

vi måste ses snart igen!

2009-02-04 @ 14:39:26
URL: http://annaeelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0