tisdag, onsdag och torsdag.

t tisdags gjorde jag inte så mycket, lika mycket som alla andra dagar allså. Sen hörde Ninni av sig och var övertrött och jag var pigg och rastlös, så jag åkte över till henne och tog igen lite förlorad tid, gud så mycket man missar ibland ;D haha, så nu vet jag massor och det är såå kul, jag bara skrattar jag ;D haha. Sen skulle jag sova där, men det hann jag knappt med förren det var bråk på natten, så de sluta med att jag åkte hem sen iallafall, så det blev inte så mycket sömn för mig direkt. Sen igår var jag och Nath och hämtade min studentklänning och sen var vi på körskolan, efter det knatade jag ner till mitt jobb, då det var en "viktig" match, då det även blev förlägning och sen straffar. Slutade med att mina pojkar vann med 6-5 :)

inatt blev de en sen natt igen, men det gör absolut ingenting, för ingen var gladare än mig, kollade på en bra film med mysigt sällskap, så självklart var allt på topp. hade ju helst velat att tiden kunde stått stilla, men de gjorde den ju icke :( hur trött som helst gick jag och la mig, somnade nog på en gång, sen vare bara upp till min körlektion, sen iväg till uppsala med mamma och moster för att äta god mat och kolla på balklänningar och jag hittade min drömklänning (trodde jag) .. tills vi kom till enköping igen och jag hittade den jag verkligen ville ha, så då var jag lyckligast iallafall :)


nu sitter jag här och funderar på hur kvällen ska sluta, känns som att jag inte gjort något speciellt vettigt med mitt lov, men jag har ju en vecka till som tur är, så jag får väl helt enkelt se till att göra något vettingt med den ;D haha. jag måste plugga nationella, sen religion och även mitt projektarbete, hur ska jag orka?



<3

Kommentarer
Postat av: Barre

Går det något framåt med ditt projektarbete? ;) Och jag vet att du itne svarar på bloggkommentarer men jag gör det för du ska få lite kommentarer. ^^

2009-02-19 @ 20:48:46
URL: http://forkmaster.blogg.se/
Postat av: nathalie

haha, låter närstan som att det va vi som bråka ;b <33333

2009-02-19 @ 21:20:38
URL: http://pitbullnatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0