15 januari, andra inlägget för idag ;d

igår hade vi enskilda samtal med våra klassföreståndare och då var ett samtalsämne om praktiken i vår, som jag inte ser framemot eftersom att jag nu tydligen inte får vara på samma, vilket dom sa för några veckor sedan. blir verkligen jätte less, eftersom att jag tycker att det är så fruktansvärt jobbigt med praktik och de har jag alltid tyckt osv.. Men så idag fick jag ett litet glädje besked.. En kille pappa känner ska ta över en restaurang och jag ska få praktisera där, han hade blivit jätte glad över att jag ville vara där, så vi får se hur de blir med allt nu..


jag är bara så jävla lycklig och glad, de känns verkligen som att ingenting kan göra mig på dåligt humör.. jag älskar att må såhär, vara såhär glad och vara nöjd med mitt liv och alla runt omkring. tänk att så små ord kan göra en att känna att man svävar på moln, eller att man bara vill skutta utav glädje. jag är glad för min egna skull, att jag lyckats gå vidare och att jag har lämnat vissa saker bakom mig, varför är det så svårt för andra att glädja sig åt mig och min lycka?

 



ses i helgen hjärter! ♥

Kommentarer
Postat av: Barre

Är alltid glad att se dig på glatt humör. =)

2009-01-15 @ 18:07:58
URL: http://forkmaster.blogg.se/
Postat av: anna

Jag är jätteglad för din skull gumman :)

2009-01-15 @ 21:08:03
URL: http://annaeelisabeth.blogg.se/
Postat av: elin

jag är jätteglad för din skulle vännen :) alltid kul at se dig på glatt humör <3

2009-01-16 @ 16:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0